Zařazeno v kategoriích: HISTORICKÁ LITERATURA

Média v meziválečné publicstice

CHarvát, Martin Jirák, Jan a kol.

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
179
Rok vydání
2019
Formát
19 cm
ISBN
978-80-7638-004-2
EAN
9788076380042
povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Média v meziválečné publicstice

196 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu