Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Základy mediální výchovy

Jirák Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
296
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-7367-315-4
EAN
9788073673154
Rozumět médiím Příručka mediální výchovy, kterou připravila společnost Partners Czech, o. p. s., spolu s Centrem pro mediální studia Fakulty sociálních studií UK v rámci projektu hrazeného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Metodický materiál pro výuku mediální výchovy seznamuje žáky a studenty s principy fungování médií, učí je kritickému přístupu k médiím a uvádí do základů mediální gramotnosti. Mediální výchova je jedno z průřezových témat, která se nově učí žáci ZŠ a SŠ. Učí se buď jako samostatný předmět nebo integrovaně v hodinách českého jazyka, základů společenských věd, občanské nauky nebo se přetváří do podoby projektu (např. celoškolní den s reklamou). Kniha je určena pedagogům na 2. stupni ZŠ, SŠ a na všech typech gymnázií, vysokoškolským pedagogům, studentům pedagogiky a mediálních oborů na VŠ.
Základy mediální výchovy

Ostatní s tímto titulem kupují:

Zlatý klíček

Zlatý klíček

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu