Zařazeno v kategoriích: Marketing a reklama, EKONOMICKÁ LITERATURA

Marketing-cesta k trhu

Světlík Jaroslav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Aleš Čeněk s.r.o.
ISBN
80-86898-48-2
EAN
9788086898483
Počet stran
344
Místo vydání
Plzeň
Rok vydání
2005
Formát
A5
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.
Marketing-cesta k trhu

311 Kč

345 Kč ušetříte 35 Kč

Knihu si můžete přečíst v elektronické verzi

Levná knihovna


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu