Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Kreativita a inovace v organizaci

Franková Emilie

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-3317-3
EAN
9788024733173
Kreativita je hnací silou ekonomiky a jádrem úspěchu firem a jiných organizací. Publikace přináší první ucelený přehled o tom, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, aby vedla k tržně uplatnitelným inovacím, a tedy ke konkurenční výhodě. Dozvíte se, proč je důležité poznat kreativní potenciál jedince, jak konkrétně postupovat při podpoře a rozvoji kreativity člověka a týmové kreativity a jak poznat a utvářet organizační kulturu podporující kreativitu a inovace, bez níž organizace nemůže svůj kreativní potenciál skutečně využít. Kniha kromě praktických rad nabízí řadu příkladů a cvičení, která pomáhají kreativitu rozpoznat a rozvíjet. Publikace je určena studentům, manažerům a podnikatelům.
Kreativita a inovace v organizaci

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu