Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Tahal Radek a kolektiv

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
264
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-271-0206-8
EAN
9788027102068
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

349 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu