Zařazeno v kategoriích: HISTORICKÁ LITERATURA, Moderní dějiny

Média v meziválečné publicistice

Charvát Martin, Jirák Jan a kol

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Metropolitní univerzita Praha, Togga
ISBN
978-80-7476-179-9
EAN
9788074761799
Počet stran
180
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2020
Formát
120x190
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
Média v meziválečné publicistice

230 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu