Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management, S10

Čtyři směry business myšlení

Hroník František

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
144
Rok vydání
2020
ISBN
978-80-87981-31-3
EAN
9788087981313
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i nebyznysových, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé. Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet, a proč designové myšlení je o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými. Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.
Čtyři směry business myšlení

224 Kč

249 Kč ušetříte 25 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Mastering

Mastering

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu