Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Kynclová Jaroslava, Karásová Eva

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Rok vydání
2010
ISBN
9788073730611
EAN
9788073730611
Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

179 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu