Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Marketing školy

Ludvík Eger

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Rok vydání
2021
ISBN
978-80-261-1044-6
EAN
9788026110446
Nová učebnice Marketing školy klasicky vychází ze základní aplikace marketingu pro oblast služeb a specificky vzdělávacích služeb. Základní zaměření je na efektivní komunikaci škol s veřejností. Mezi výrazné novinky patří prezentace školy jako značky, návod na realizaci komunikační kampaně se zaměřením na cílové skupiny škol. Dále je to orientace na využití technologií v marketingu, tj. zde tím zejména myslíme www stránky škol a komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Přidány jsou i náměty pro realizaci průzkumu potřeb a přání veřejnosti ve vztahu ke škole a pro případný vznik marketingového týmu školy. Mezi klasická témata patří strategické plánování, utváření kultury a image školy. Učebnice má didaktickou úpravu a odkazuje na náměty z praxe našich škol i ze zahraničí.
Marketing školy

169 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu