Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Management znalostí

Truneček Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
152
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2004
Formát
B5
ISBN
80-7179-884-3
EAN
9788071798842
Publikace se zabývá jednou z nejdynamičtěji se rozvíjejících oblastí v ekonomice, tj. znalostmi, které představují jednu z rozhodujících konkurenčním výhod podniků. Kniha je zaměřena na praktické využití znalostí při řízení organizací. První část zahrnuje obecnou problematiku managementu znalostí, jeho pojetí, definice, výklad základních pojmů a charakteristiku jednotlivých přístupů a metod. Druhá část je zaměřena na tvorbu znalostí z hlediska požadavků organizace, přístup ke vzdělávání, práci se znalostmi, problematiku učící se organizace atd. Závěrečná část publikace obsahuje praktické příklady a případové studie, které demonstrují uplatnění managementu znalostí v praxi jednotlivých organizací. Řadu praktických informací zde naleznou vedoucí pracovníci firem. Kniha je také vhodnou učební pomůckou pro studenty VŠ ekonomického zaměření.
Management znalostí

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu