Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Finance a podnikání

Psychologie podnikání

Nový Ivan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
264
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2005
Formát
A5
ISBN
80-7261-125-9
EAN
9788072611256
Publikace významných odborníků v oblasti manažerské psychologie pojímá problematiku podnikání z psychologického úhlu pohledu. Naznačuje úskalí jednotlivých etap podnikání a uvádí praktická doporučení z hlediska osobnosti podnikatele a jeho sociálních a podnikatelských dovedností. Autoři vycházejí nejen z řady teoretických psychologických a sociálně psychologických konceptů, ale i z vlastního výzkumu podnikatelského prostředí v ČR, Německu a Polsku. Kniha je obohacena o řadu cvičení, která začínajícím podnikatelům pomohou odhalit jejich podnikatelský potenciál, a radí, jak vyhledávat podnikatelské příležitosti, vybudovat efektivní pracovní tým, jak se vyhnout různým rizikům či problémům spojeným s růstem podniku.
Psychologie podnikání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu