Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Společenská odpovědnost firem

Kuldová Lucie

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
193
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2010
Formát
A5
ISBN
978-80-87269-12-1
EAN
9788087269121
Publikace se věnuje aktuálnímu tématu současné doby - společenské odpovědnosti firem (CSR). Ve čtivé formě seznamuje s jejími teoretickými základy a přináší i pohled na aplikace v praxi formou případových studií na konci knihy. Text knihy čtenáře podrobně seznámí s implementací CSR do strategie firmy, jednotlivými pilíři společensky odpovědného podnikání, řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade i hodnocení a reportování CSR. Autorka se zamýšlí i nad kritikou tohoto konceptu a budoucím vývojem CSR. Nadto se v textu dočteme nejen i o odpovědném podnikání jako celku a obecněji odpovědném chování organizací, etikou v podnikání a korupci. Kniha je určena široké i odborné veřejnosti, komerční i veřejné správě a zejména manažerům společností, které chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti.
Společenská odpovědnost firem

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu