Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Benchmarking - Mýty a skutečnost

Nenadál Jaroslav, Vykydal David, Halfarová Petra

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Management Press
ISBN
978-80-7261-224-6
EAN
9788072612246
Počet stran
268
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
165x235 mm
Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících.
Benchmarking - Mýty a skutečnost

399 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Management

Management

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu