Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Kozel Roman, Mynářová Lenka, Svobodová Hana

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
304
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-3527-6
EAN
9788024735276
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu