Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Hodnota a e-business

Klapalová Alena

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
180
Rok vydání
2011
Formát
15x21 cm
ISBN
978-80-210-5506-3
EAN
9788021055063
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
Hodnota a e-business

181 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu