Marketing politických kampaní

Eibl Otto, Janovský Jozef

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
140
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2012
Formát
14x20 cm
ISBN
978-80-210-5821-7
EAN
9788021058217
Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. Způsoby, jakými je možné informace sebrat a jak s nimi naložit (zejména z pohledu politické strany), popisuje tato publikace. Je určena primárně jako studijní podpora pro studenty kurzu POL505 Marketing politických kampaní zařazeného do projektu Politologie pro praxi (podpořeného z prostředků Evropského sociálního fondu, resp. Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost). Své publikum si ale kniha jistě najde i mimo tuto úzce vymezenou skupinu.
Marketing politických kampaní

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu