Strategický marketing

Barčík Tomáš

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Ústav práva a právní vědy
ISBN
978-80-9052-477-4
EAN
9788090524774
Počet stran
110
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2013
Formát
15x23 cm
Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.
Strategický marketing

240 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu