Metodologie marketingových výzkumů

Roubal Ondřej, Petrová Iva, Zich František

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
ISBN
978-80-7408-092-0
EAN
9788074080920
Počet stran
152
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2014
Formát
A5
Tato učebnice svou koncepcí odpovídá moderním potřebám empirické praxe v oblasti sociálních, konkrétně pak marketingových výzkumů. Je vhodná nejen pro studenty ekonomického zaměření a marketingu, ale i posluchače oborů sociologie, managementu, psychologie, pedagogiky či antropologie. Učebnice je současně vhodná i pro všechny, kteří se profesně pohybují v prostředí, kde se připravují, hodnotí nebo zadávají různé výzkumné úkoly a aplikují metody a techniky empirické práce. Výklad jednotlivých tematických oblastí vychází jak z vlastních výzkumných a pedagogických zkušeností autorů, tak i z moderních přístupů a nejnovějších poznatků v oblasti metodologie sociálních výzkumů. Učební text je systematicky doplněn o řadu konkrétních příkladů z praxe, nechybí dílčí shrnutí výkladu ani doprovodné kontrolní otázky, průběžně ověřující znalosti čtenáře.
Metodologie marketingových výzkumů

539 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu