Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Superzákazník - Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Yoon Eddie

Vydavatel
Management Press
ISBN
978-80-7261-525-4
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
17x24 cm
Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb.
Superzákazník - Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

319 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu