Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Strategický marketing (Strategie a trendy)

Jakubíková Dagmar

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
272
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
B5
ISBN
978-80-247-2690-8
EAN
9788024726908
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům vysokých škol a MBA studií. Kniha přehledně zasvěcuje do problematiky strategického marketingu, vysvětluje jeho obsah a důležitost v rámci každého podnikání. Od podstaty strategického marketingu se dostáváme k jednotlivým etapám strategického řídící procesu, kterými jsou situační analýza včetně predikce budoucího vývoje, plánování, realizace a kontrola, a to jak na úrovni celé firmy, tak na úseku marketingového řízení. Velká část knihy je věnována konkrétním strategiím v rámci produktové, distribuční, cenové a komunikační politiky firmy. Srozumitelný výklad je doplněn příklady z praxe reálných firem.
Strategický marketing (Strategie a trendy)

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu