Zařazeno v kategoriích: Marketing a reklama, EKONOMICKÁ LITERATURA

Kritický pohled na marketing

Ihnat Štefan

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Critical works
ISBN
978-80-7568-022-8
EAN
9788075680228
Počet stran
123
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
A5
"Máte na starosti internetový marketing? Potřebujete pro svojí firmu vybrat kvalitní agenturu? Publikace vám osvětlí problematiku internetového marketingu a připraví vás na množství problémů, které vás mohou při výběru dodavatele i při samotné realizaci potkat. Publikace obsahuje cenné zkušenosti získané v průběhu stovek hodin jednání s klienty, kteří pokládají stále ty samé otázky. Získáte přehled o základních pojmech a zlepšíte svojí vyjednávací pozici při jednání o cenách i rozsahu služeb. Autor je majitelem firmy, která pro své klienty zajišťuje internetový marketing již 10 let. Inspirací pro napsání knihy byly neustále dotazy týkající se naprosto základních informací v oblasti marketingu. Na internetu existuje celá řada informací, které jsou často rozporuplné nebo jdou příliš do hloubky. Publikace je psána pro čtenáře, který se tématu potřebuje věnovat jen v takovém rozsahu aby byl schopen kvalifikovaně rozhodnout a kontrolovat odvedenou práci."
Kritický pohled na marketing

299 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Cíl II

Cíl II

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali, že stále fungujeme a snažíme se objednávky vyřizovat co nejrychleji. Osobní vyzvednutí je možné - více informací najdete v kontaktech.