Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Kritický pohled na marketing

Ihnat Štefan

Vydavatel
Critical works
ISBN
978-80-7568-022-8
Počet stran
123
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
A5
"Máte na starosti internetový marketing? Potřebujete pro svojí firmu vybrat kvalitní agenturu? Publikace vám osvětlí problematiku internetového marketingu a připraví vás na množství problémů, které vás mohou při výběru dodavatele i při samotné realizaci potkat. Publikace obsahuje cenné zkušenosti získané v průběhu stovek hodin jednání s klienty, kteří pokládají stále ty samé otázky. Získáte přehled o základních pojmech a zlepšíte svojí vyjednávací pozici při jednání o cenách i rozsahu služeb. Autor je majitelem firmy, která pro své klienty zajišťuje internetový marketing již 10 let. Inspirací pro napsání knihy byly neustále dotazy týkající se naprosto základních informací v oblasti marketingu. Na internetu existuje celá řada informací, které jsou často rozporuplné nebo jdou příliš do hloubky. Publikace je psána pro čtenáře, který se tématu potřebuje věnovat jen v takovém rozsahu aby byl schopen kvalifikovaně rozhodnout a kontrolovat odvedenou práci."
Kritický pohled na marketing

299 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu