Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing kulturního dědictví a umění

Johnová Radka

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
288
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
B5
ISBN
978-80-247-2724-0
EAN
9788024727240
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
Marketing kulturního dědictví a umění

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu