Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing

Boučková Jana;Horáková Helena;Koudelka Jan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
449
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2003
Formát
B5
ISBN
80-7179-577-1
EAN
9788071795773
V první kapitole je vysvětlen pojem marketing, klasická marketinková koncepce, její prvky a vztahy mezi nimi. Druhá kapitola je zaměřena na strategické marketingové řízení. Obsahem dalších kapitol je proto marketingový výzkum, marketingový informační systém, marketingové prostředí, kupní chování zákazníků a segmentace trhu. Závěrečné kapitoly poukazují na to, jak lze marketing aplikovat v konkrétních oblastech a jaké moderní trendy se v něm prosazují. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Marketing

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu