Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

BUZZ. 50 maličkostí, které mají velký vliv...

Freemantle David

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
128
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
135 x 205
ISBN
80-7261-148-8
EAN
9788072611485
Bohatě ilustrovaná kniha renomovaného autora je určena těm, kdo bezprostředně jednají se zákazníky a podílejí se na poskytování prodejních i poprodejních služeb. Poskytuje 50 "malých" rad, počínaje základním přístupem k zákazníkům a konče drobnými návyky chování, které mají zákazníka upoutat a přimět ho, aby opět využil vašich služeb. Ty nejlepší organizace poskytují služby "buzz", založené na upřímnosti, otevřenosti a individuálním přístupu, služby utvářející trvalý vztah se zákazníkem. Vědí, že tím, co se počítá, jsou dobří a věrní zákazníci, jimž poskytují služby na světové úrovni, a tím se liší od ostatních. Spolu s knihou Biz tvoří praktický soubor příruček, který by neměl chybět v knihovně žádného manažera. Překlad z angličtiny Pavel Medek.
BUZZ. 50 maličkostí, které mají velký vliv...

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu