Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení školy

Světlík Jaroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
300
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-7357-176-5
EAN
9788073571764
Kniha nabízí nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managementu a marketingu, se snahou vytvořit tak ucelený systém marketingového řízení školy. Teorie managementu a marketingu shromažďuje nové přístupy i praxí prověřené postupy a vytváří tak spolehlivou základnu, na které je možné stavět plány školy a rozvíjet její aktivity. Publikace navazuje na Marketing školy vydaný v roce 1996 a vedle praxí ověřených fakt obohacuje čtenáře i o nové poznatky, výsledky výzkumů a vlastní zkušenosti autora z oblasti marketingového řízení školy. Publikace je především určena těm, kteří jsou odpovědni za chod školy – řídícím pracovníkům.
Marketingové řízení školy

Ostatní s tímto titulem kupují:

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu