Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Úspěšné zavádění strategického řízení firmy

Souček Zdeněk

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
213
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2003
Formát
B5
ISBN
80-86419-47-9
EAN
80-86419-47-9
Kniha jednoho z nejvýznamnějších teoretiků i praktiků strategického řízení firem profesora Zdeňka Součka je vyvrcholením autorovy dosavadní práce. Shrnul zde své poznatky, které získal ve stovkách českých i zahraničních firem, na stážích a pobytech v 75 státech světa, v diskusích s předními světovými odborníky a při konkrétní implementaci strategie v desítkách českých i zahraničních podniků. Ve své knize přináší profesor Souček konkrétní rady jak formulovat a implementovat takovou strategii, která v nových, podstatně tvrdších a náročnějších podmínkách 21. století povede k vytvoření a trvalému zachování celosvětové konkurenceschopnosti firmy. Jde o strategii zcela nového typu, která umožňuje firmám nejen velmi rychle reagovat na probíhající změny, ale tyto změny předvídat a dokonce je vytvářet. Nastupuje nové, mnohem složitější období. Na světové trhy intenzivně vstupují celé nové kontinenty a některé regiony musí úporně bojovat o udržení svého dosavadního postavení. Vzniká velká převaha nabídky a tím i nadvláda zákazníka nad dodavatelem. Vznikají také zcela nové metody managementu; management je stále obtížnější a složitější. První část knihy se zabývá definicemi principů strategického myšlení a základními tendencemi vývoje světa. Druhou část knihy tvoří charakteristiky postupových kroků, které je nutné realizovat při konkrétním zavádění nové strategie ve firmách. Kniha je doprovázena mnoha příklady z praxe, které mohou firmy poučit a inspirovat k vytváření specifických předností, vedoucích ke zvýšení konkurenční schopnosti a k odlišení se od konkurence. Široký záběr, autorův nadhled a jeho tvůrčí schopnosti tak přinášejí v této knize unikátní a velmi potřebné návody jak zachovat a posílit konkurenční schopnost výtečných českých firem nebo těch, které se jimi chtějí v dohledné době stát. Kniha je určena především těm, kteří chtějí a mohou určovat strategii firem v dnešním globálním prostředí – tedy top manažerům, členům představenstev, dozorčích rad a všem vzdělaným a osvíceným manažerům, kteří mají zájem na prosperitě firmy. Bude součástí řady kurzů pro top manažery, v prodeji bude ve všech významných knihkupectvích s odbornou literaturou v České republice, prodávána bude i na Slovensku.
Úspěšné zavádění strategického řízení firmy

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu