Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA

Psychologie přesvědčování

Gálik Stanislav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
108
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2012
Formát
17x24 cm
ISBN
978-80-247-4247-2
EAN
9788024742472
Kniha přináší nejnovější poznatky z oblasti psychologie přesvědčování, ovlivňování a manipulace. Profesionálům i studentům oborů psychologie, marketingu a managementu poskytuje přehled o aktuálních trendech, o nových komunikačních prostředcích a metodách. Autor je předním odborníkem na přesvědčovací techniky, manipulaci a nákupní chování. Poutavým způsobem popisuje vědecké pozadí nejzajímavějších fenoménů oboru včetně etických otázek. Tato publikace patří do rukou všem lidem se zájmem o psychologii, reklamu, propagaci, média a obchod, které neuspokojují pouhé teoretické úvahy, ale kteří chtějí vědět, jak přesvědčování skutečně funguje; najdou zde konkrétní příklady a přímé odkazy na praktické aplikace.
Psychologie přesvědčování

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu