Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

Foret Miroslav, Melas David

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
168
Rok vydání
2020
Formát
167×240
ISBN
978-80-271-1723-9
EAN
9788027117239
Autoři publikace vás seznámí s metodologickými principy, postupy i problémy marketingového výzkumu, s jeho jednotlivými metodami a technikami. Hlavní důraz kladou na poznání praktické stránky problematiky ve vztahu k marketingovému managementu organizace (podniku), města, regionu, či dokonce celého státu. V textu naleznete konkrétní příklady z vlastních marketingových výzkumů realizovaných v Mezinárodním institutu marketingu, komunikace a podnikání, a to jak na úrovni organizace, v podmínkách podniků jako Veletrhy Brno či Soukromá vysoká škola ve Znojmě, tak na úrovni Jihomoravského kraje, jako v případě projektu Moravské vinařské stezky, či až na úrovni celého státu České republiky. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak zcela konkrétně připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými základními statistickými postupy můžete shromážděné údaje následně zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky, včetně konkrétních marketingových doporučení.
Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu