Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing v otázkách a odpovědích

Kotler Philip

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
136
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2005
Formát
B5
ISBN
80-251-0518-0
EAN
9788025105184
V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace) hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion) marketingové plánování, marketingová organizace a marketingová kontrola Následují odpovědi na otázky z mnoha oblastí, ve kterých se dá marketing použít (spotřební zboží, maloobchodní marketing, marketing malých podniků, přímý marketing, internetový marketing, mezinárodní marketing, marketing v období recese, politický marketing a marketing se sociální zodpovědností). Pomyslnou třešničkou na dortu budou komentáře o dokonalém marketingu, jak ho praktikují ty nejlepší společnosti.
Marketing v otázkách a odpovědích

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu