Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing pro začátečníky

Foret Miroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
A5
ISBN
978-80-251-1942-6
EAN
9788025119426
Publikace je určena: * těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing * studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul> Dozvíte se: o jaké existují základní marketingové definice o co rozumíme marketingovým řízením a proč je v praxi důležité o jaká marketingová strategie je kdy vhodná o jak připravit životaschopný marketingový plán o co spadá pod marketingové makro a co pod mikroprostředí o jak provést analýzu portfolia o co vše dokážeme vyčíst z chování zákazníků o nakolik je důležitá segmentace trhu a jak ji využít o proč a kdy je třeba provádět marketingový výzkum o jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí i propagací o že vstup na zahraniční trh nemusí být ani tolik náročný, že záleží na formě a načasování
Marketing pro začátečníky

Ostatní s tímto titulem kupují:

Jak na sítě

Jak na sítě

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu