Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingová komunikace podniku s médii - I

Kašík Milan

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
114
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
A4
ISBN
978-80-7408-008-1
EAN
9788074080081
Obsah publikace slouží k zvládnutí tvorby textů jako nástrojů marketingové komunikace a přináší základ k poznání komunikačních systémů uvnitř i vně podniku a jejich výstupů směrem k médiím. Zároveň jsou skripta praktickým průvodcem světem tvorby textů přenosné z médií. V souvislosti s tím přináší i nezbytnou odbornou terminologii, typologické a žánrové údaje a příklady tvůrčích postupů. Vzhledem k tomu není publikace určená pouze studentům oborů marketingové komunikace, ale je i vhodným zdrojem informací pro osoby, které se touto činností zabývají v praxi.
Marketingová komunikace podniku s médii - I

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu