Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení podniků (3.akt.vyd.) - diskurz podnikové praxe

Petrů Naděžda, Kupec Václav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
100
Rok vydání
2021
Formát
A4
ISBN
978-80-7408-228-3
EAN
9788074082283
Třetí přepracované a doplněné vydání učebního textu opětovně vychází ze zkušeností autorů získaných v podnikové praxi i vysokoškolské výuce. Skripta jsou určena především posluchačům předmětu Marketingové řízení podniku, mohou ale být inspirací pro živnostníky, majitele rodinných podniků, manažery malých a středních podniků nebo absolventy, kteří hledají náměty pro zkvalitnění vlastní práce. Očekávaným výsledným efektem je poznání, pochopení, osvojení si a přiřazení známých marketingových pojmů, definic a postulátů ke konkrétním marketingovým aktivitám.
Marketingové řízení podniků (3.akt.vyd.) - diskurz podnikové praxe

159 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu