Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing v EU

Klapalová Alena

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta
ISBN
80-210-3408-4
EAN
80-210-3408-4
Počet stran
154
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2004
Formát
A4
Cílem textu je rozvíjení základních marketingových dovedností manažerů a pracovníků podniků vyvíjejících svou činnost na velmi konkurenčním a určitým způsobem regulovaném trhu Evropské unie. Není zaměřen pouze na české podnikatelské subjekty, které umísťují svůj produkt mimo hranice České republiky, tedy na současném území Evropské unie, ale také na zahraniční firmy na tomto trhu působící a také na trh domácí, na který již velmi působí konkurenční tlak společností z EU i na podnikání na trhu dalších perspektivních potenciálních členských zemí. Marketingový management znamená proaktivní podnikání, tj. ne pouhý export, import, aktivní zušlechťovací styk apod., ale shromažďování a analýzu informací o zákaznících a jejích potřebách a požadavcích, o konkurenci, o vlivu dalších prvků prostředí a vlastních schopnostech se vývoji prostředí flexibilně přizpůsobovat.
Marketing v EU

255 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu