Zařazeno v kategoriích: Marketing a reklama, EKONOMICKÁ LITERATURA

Marketingová komunikace

Karlíček Miroslav, Zamazalová Marcela a kolektiv

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Vysoká škola ekonomická v Praze
ISBN
9788024516011
EAN
9788024516011
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2009
Formát
-
1. vydání Publikace se zabývá atraktivní oblastí marketingu, marketingovou komunikací. Je srozumitelným a čtivým uvedením do světa reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu a osobního prodeje. Provází čtenáře vytvářením efektivní strategie marketingové komunikace, věnuje se volbě vhodných médií, dotýká se hodnocení jejího efektivního fungování. Kromě tradičně využívaných komunikačních nástrojů se věnuje i moderním trendům v marketingové komunikaci. Výklad je doplněn příklady z praxe a názornými ukázkami. Celý text byl konzultován s mnoha odborníky z praxe.
Marketingová komunikace

359 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu