Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing pro začátečníky, 2.vydání

Miroslav Foret

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2010
Formát
A5
ISBN
978-80-251-3234-0
EAN
9788025132340
Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Marketing pro začátečníky, 2.vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu