Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Guerilla Marketing

Levinson Conrad Jay

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
336
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2011
Formát
16x22 cm
ISBN
978-80-2513-546-4
EAN
9788025135464
Chcete, aby si vás lidé všimli a zapamatovali? Připadá vám, že staré a osvědčené metody marketingu již nefungují, chcete vyzkoušet něco odlišného? Potřebujete účinnou reklamu, ale máte omezené prostředky? Guerilla marketing není jen provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se tyto kanály použijí nestandardním způsobem. Od tzv. klasického marketingu se guerilla marketing odlišuje hlavně tím, že se místo na velkorysý rozpočet se spoléhá na neotřelost, inovativnost, moment překvapení. Guerilla marketérům nechybí zápal pro věc, kreativita a osobní zaujetí. Metody a postupy guerilla marketingu jsou vhodné zejména (ale ne výlučně) pro malé a střední firmy, které nemohou svým větším protivníkům konkurovat objemem peněz vynaložených na reklamu. Mohou se ale prosadit jinými cestami a vyhlásit konkurentům partyzánskou válku. Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983. Nyní držíte v rukou přeložené již čtvrté aktualizované vydání, v kterém kromě jiného naleznete: •200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma •strategie pro marketing na internetu (kdy a jak je využít) •tipy pro využívání nových technologií (např. podcastingu či RSS kanálů) •programy pro oslovení potenciálních zákazníků •návod na vyvolání správného dojmu z vaší společnosti DOPORUČENÍ Jay Conrad Levinson je autorem více než dvaceti knih o guerilla marketingu. Bývalý viceprezident a umělecký ředitel v J. Walter Thompson Advertising a Leo Burnett Advertising je předsedou Guerilla Marketing International, konzultační firmy poskytující své služby malým i velkým firmám po celém světě.
Guerilla Marketing

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu