Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Móda a reklama

Keaney Magdalene

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
ISBN
9788072099825
EAN
9788072099825
Ačkoliv se počátek módní fotografie datuje do konce devatenáctého století, nelze o skutečné fotografii hovořit dříve než okolo roku 1920, kdy časopisy jako Vogue a Vanity Fair překonaly stadium jednoduché grafické ilustrace a začaly najímat fotografy pro portréty a módní fotografie na své tehdy černobílé a ne příliš kvalitní stránky. Zajímavé při pohledu na zažloutlé stránky těchto časopisů je, že imperativem komerční kvality obrázku zůstává krása a elegance – ačkoliv se estetika časem mění. Móda a reklama představují kroniku doby, ve které vznikaly.
Móda a reklama

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu