Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Všichni marketéři jsou lháři

Godin Seth

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-7261-151-8
EAN
9788072611515
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů - vyprávějí příběhy, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nadšením sdílíme se svými přáteli a známými a jež se jako "myšlenkový virus" šíří dál. Praktická, inspirativní a čtivá kniha pro marketéry, kteří chtějí dávat lidem to, co lidé skutečně chtějí, obsahuje i důležité poučení o tom, v čem se liší věrohodné (a úspěšné) příběhy od těch nevěrohodných (a neúspěšných).
Všichni marketéři jsou lháři

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu