Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Léčení firem v krizi - Krizové řízení z pohledu manažera, který vedl záchranu značky Tatra

Karásek Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-271-0681-3
EAN
9788027106813
Počet stran
192
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
16x23 cm
Poznejte postupy a nástroje úspěšného interim a krizového manažera, který byl během své více jak patnáctileté praxe zodpovědný za řešení podnikových krizí a restrukturalizace řady významných společností. Kniha je na trhu zcela ojedinělá, protože postupy řešení krizí podniků bývají důvěrnou záležitostí právních a poradenských firem a ani majitelé krachujících společností je zpravidla nezveřejňují. Autor pro lepší pochopení v knize využívá různých přirovnání mezi postupy a metodikami při záchraně firem a obdobnými postupy a metodikami například při záchraně lidských životů. Použitím příměrů z oblastí, které jsou většině lidí bližší než krizové řízení, seznamuje čtenáře se zákonitostmi platnými v oblasti restrukturalizací a záchrany podniků. V knize jsou použity konkrétní příklady a zkušenosti z nejznámějšího případu autorovy mise v krizovém řízení – záchrany a obratu v podnikání známého výrobce nákladních vozidel TATRA. Do textu je zařazeno i několik odborných vysvětlujících statí, jejichž cílem je rozšířit povědomí o kategoriích, podmínkách a pravidlech v oblasti interim managementu a krizového řízení. Kniha je nedocenitelným návodem pro krizové manažery, může ale posloužit i jako návod pro využití krizových manažerů majitelům firem, insolvenčním správcům, právníkům a bankéřům, kteří se problematikou špatně fungujících podniků profesně zabývají.
Léčení firem v krizi - Krizové řízení z pohledu manažera, který vedl záchranu značky Tatra

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu