Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové myšlení, 2. vydání

Matisko Peter

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Cyberma
ISBN
978-80-270-7922-3
EAN
9788027079223
Počet stran
342
Rok vydání
2020
Formát
148 x 189 x 26 mm
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
Marketingové myšlení, 2. vydání

349 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu