Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Copywriting - Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají

Horňáková Michaela

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2011
Formát
167x225 mm
ISBN
978-80-251-3269-2
EAN
9788025132692
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům: * Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání * Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem * Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop * Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají * Správná volba klíčových slov v rámci SEO * Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru * Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce * Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média * Volba atraktivních názvů výrobků a obalů
Copywriting - Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu