Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing, to nejlepší z praxe

Alsbury Alison

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
280
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2002
Formát
B5
ISBN
80-7226-617-9
EAN
9788072266173
Kniha nabízí poučení a rady vyplývající z výsledků marketingových průzkumů prováděných ve Velké Británii. Autoři úmyslně shromáždili ty výzkumy, jež byly cíleny na oblasti a problematiku, kterými se v současné době zabývá běžná firma. Ať se jedná o to, jaká data svých zákazníků sbírat, jak je třídit a co se z nich dá vyčíst, jak jednat se zákazníkem, když mu chci např. nabídnout nový výrobek nebo uhladit jeho oprávněnou reklamaci, jakou propadaci zvolit pro jednotlivé kategorie výrobků, jaký ohlas mají poštovní obsílky do místa bydliště, co na nich příjemci oceňují a co je naopak zvedne ze židle, co se osvědčilo/neosvědčilo při prodeji po telefonu, jak koncipovat svou reklamu v televizi, v rozhlase či jak sestavit inzerát v novinách, kolikrát jej opakovat, kdy přichází čas jeho "refreshnutí" atd.
Marketing, to nejlepší z praxe

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu